FANDOM

Status: Obiekt 16

Obiekt 16 przeszedł pomyślnie wszystkie testy i zabiegi. Dzięki morderczemu treningowi i diecie złożonej z alchemicznych komponentów<Skład zatajony>; mięśnie rozwinęły się doskonale, obiekt jest silny, szybki i przede wszystkim na bardzo wytrzymały. Operacja zakończyła się sukcesem dzięki czemu ciało ma większe szanse na przyjęcie mutagenów i silnych eliksirów bez znacznych komplikacji.

Proces przyjęcia mutagenów i eliksirów przeszedł niemal w całości pomyślnie. Obiekt 16 może teraz do woli korzystać z każdego wyprodukowanego mutagenu oraz eliksiru, jego ciało z czasem będzie samo się rozwijać. Skutkiem ubocznym jest deformacja ciała, której nie dało się odwrócić. Rzeczona deformacja nie zdaje się przeszkadzać Obiektowi w normalnym funkcjonowaniu.

Z niewiadomych przyczyn Obiekt 16 zatracił całkowicie zdolność empatii. Nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy przyczyną był trening i dieta, czy przebieg mutacji, wygląda na to, że Komendant <Zatajono> jest zadowolony i chce by testy zostały powtórzone bez prób eliminacji bądź zminimalizowania rzeczonego skutku ubocznego.

Z powodu deformacji ciała i braku odruchu empatii obiekt 16 nie jest w stanie prawidłowo funkcjonować w społeczeństwie. Obiekt zastanie przekierowany do tajnych operacji wojskowych.

Raport sporządzany przez <zatajone>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki