FANDOM

Dzień: 11 XI 2016

Gracze: Ves, Witek, Kasia, Mietek, Nowak, Lee

1) Żelazne Wyspy. Na placu nieopodal Kolegium Magii, Alaric von Schwarzwald spotyka resztę swojego oddziału. Ich zadanie: odnaleźć Gustava Andersona oraz skrzynki, którą ten posiada. Skrzynka ta posiada przedziwne, magiczne właściwości, dzięki czemu rozpoznanie jej nie będzie trudne. Po przybyciu do Nordskogg, mamy odnaleźć człowieka zwanego Tomaszem Nieprawym.

2) Pan Stein, tajemniczy mocodawca Johanna von Hagena, wysyła po drużynę Selima-ich przewodnika do Nordskogg. Młody, brązowo skóry chłopak prowadzi drużynę do ciemnego, śmierdzącego krwią pokoju. Wyrysowany na podłodze krąg ma przerzucić drużynę bezpiecznie w okolice miasta. Jednak kiedy rozpoczął się rytuał, okrzyk Scheisse był ostatnim dźwiękiem żegnającym naszych bohaterów.

3) Wieża nieopodal Nordskogg. Pod wieżą, którą drużyna Andersona używała jako bazy wypadowej, przybyła paladynka zwaną Joe Glover. Anderson był jej mentorem, jego zaginięcie szczerze ją zaniepokoiło, przez co postanowiła ruszyć jego tropem. Nagle, w potężnym rozbłysku światła, nasza drużyna zjawia się pod wieżą. Po pierwszym zaskoczeniu i dobraniu broni, okazało się, że sir Glover i Wielebny Wolf są przyjaciółmi. Po tym, jak ustalono już wspólnotę celów, sir Glover wyruszyła w dalszą drogę z drużyną.

4) Po krótkiej podróży, drużyna dociera do miasta. Pierwszym widokiem, który ich powitał, był las szubienic stojący przed murami miejskimi. Nad samym miastem powiewają flagi Zaciśniętej Pięści, symbol grupy ludzi oraz pół-orków, którzy są powiązani z Żelaznymi Wyspami.

5) Nasze przybycie wywołuje poważne zamieszanie pośród strażników. Dowiedziawszy się, że reprezentujemy Żelazne Wyspy, biegną po sierżanta. Sierżant, po krótkiej rozmowie z panem van Hagen, prowadzi nas do Rancora. Pół-ork ten jest okolicznym watażką i głównym przywódcą "Wspaniałej Republiki Ludowej Nordskogg"(ciekawe, czy sam wpadł na tą nazwę.) Sierżant spluwa na samą wzmiankę o Andersonie i jego ludziach, mieszkańcy tego miasta winią ich za wszystkie nieszczęścia jakie im się przytrafiły w ostatnich miesiącach.

6) Rancor uznaje oddział za dyplomatów z Wysp i zaczyna snuć opowieść o zagrożeniu imperialnym dla nowo-powstałej "Republiki." Zgadza się na protektorat Wysp, ale trybut zacznie wysyłać dopiero po ponownym uruchomieniu okolicznych kopalni żelaza. Nordskogg potrzebuje jedzenia, ludzi( zarówno żołnierzy oraz rzemieślników) oraz broni. Rozmowę przerywa przybycie jego adiutanta, który informuje go o przybyciu dyplomaty z Wysp. Pan Hagen szybko rozwiewa wątpliwości watażki co do naszej drużyny porusza kwestię Nieprawego Tomasza. Rancor zobowiązuje się pomóc, ale wpierw chce, aby nasi bohaterowie wraz z jego człowiekiem Jonaszem zajęli się problemem "malkontentów" w mieście.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki